Wednesday 7 December 2011

Semangat Menulis

Salam. Dah terlalu lama saya tidak menjengah blog saya ni....saya pun dah lupa id dan passwordnya. Terkial2 jugak nak trace. Alhamdulillah berjaya akhirnya. Menulis blog ni ada pasang-surutnya. Masa rajin, begitu bersemangat sekali. Bila malas terus tak jengahpun. Apapun, saya gagahkan juga diri untuk menulis hari ni.

Saya suka bila apa yang saya laksanakan, orang suka. Begitu jugak dengan menulis di blog ni. Kalau orang view (at least) seronok rasanya. Tandanya orang suka dengan apa yang saya tulis. Tapi saya tahu apa yang saya tulis taklah best sangat. Dalam blog ni yang saya perhatikan tak boleh tulis panjang sangat. Ini berdasarkan pengalaman saya sendiri. Tulis sikit2 je...Orang kata biar pendek tapi fokus.

Yang saya suka tentang blog ini adalah dia sediakan statistik orang yang view tulisan kita. Seronok bila tengok ramai orang view. Saya juga dapat mengesan tulisan saya yang macam mana orang ramai view. Untuk orang view, kena gabungkan dengan facebook. Bila dipromosikan di facebook baru orang tahu. Yalah Blog MC, sapelah yang nak minat. Jadi yang mungkin membaca blog saya mungkin orang yang berminat dengan dunia MC atau saudara-mara MC hahahaha.

Nak tulis tentang politik tak minat. Nanti jadi Papa......*tut*..asyik fitnah orang je(ooooppppsssss sorry).

Sekurang2nya kalau saya dah takde di dunia ni sedikit-sebanyak orang boleh gunakan pengalaman saya ni. Moga2 dapatlah saya sikit pahala menyebarkan ilmu yang berguna.....

No comments:

Post a Comment